تماس با پوشاک بابایی

مجموعه پوشاک بابایی در راستای ارتباط با مشتری ، تمامی راه های مستقیم و مجازی را پیش روی مشتری قرار می نماید. راحتی ارتباط مشتری با مجموعه بابایی یکی از اهداف ماست. تماس با پوشاک بابایی را به صورت کامل در زیر به تصویر کشیده ایم.

تماس با پوشاک بابایی

اولین راهی که مشتریان به دنبال آن هستند بحث ارتباط مستقیم و صحبت با کارشناسان مجموعه می باشد. شماره های ثابت نمایشگاه تولیدی ما همواره پاسخگو می باشند.

تلفن تولیدی لباس

شماره تماس

ارتباط مستقیم تلفنی برای مشتریان از دو خط ثابت با پیش شماره تهران 021 امکان پذیر می باشد.

66765416….66765578

همراه تولیدی نگهبانی

همراه

شماره موبایل یا همراه کارشناس برتر در زمینه مشاوره رایگان ، ارائه قیمت در خصوص لباس های موجود تولیدی و قادر به برقرار تماس خواهید بود.

09121990150

واتساپ تولیدی لباس

واتساپ

یکی از راه های ارتباطی که مشتریان امروزه از آن به صورت رایگان و اینترنتی ارتباط برقرار می نمایند.

09121990150

ایمیل تولیدی لباس

ایمیل

راه ارتباطی برای تمام مشتریان از روش ایمیل و ثبت سفارش امکان پذیر می باشد. این گزینه بیشتر برای مشتریان ما مورد استقبال قرار گرفته است.

روشی مکتوب و کارآمد.

info@tehransafety.ir

اینستاگرام پوشاک بابایی

اینستاگرام

یکی از صفحات مجازی محبوب امروزی در بین مردم ایران به شمار میرود. مجموعه بابایی نیز در این راستا از صفحه مجازی اینستاگرام خوبی برخوردار گردیده است. به گونه ای که بسیاری از مشتریان ما ، از این راه ما را دنبال می کنند.

https://www.instagram.com/babaee.amirhosein

آدرس پوشاک بابایی

آدرس

مشتریانی که تمایل به خرید حضوری دارند. این امکان میسر می باشد. فروشگاه ما واقع در مرکز تهران و دسترسی با وسایل نقلیه عمومی بسیار راحت امکان پذیر می باشد.

تهران ، حسن آباد ، کوچه جهانگردی ، پاساژ شهلایی ، طبقه همکف ، پلاک 6

محصولات تولیدی ما :