رونق تولید لباس در ایران

دسته بندی : دسته‌بندی نشده

با توجه به سیاست های دولت 13 در خصوص رونق به تولیدات کشور ، تاثیرات بسیاری در صنعت کشور رخ میدهد. از سوی دیگر با توجه به شرایط ترکیه و کاهش لیر اختلالاتی امکان ایجاد دارد. که این موضوع از سوی سیاستمداران کشور مورد بررسی قرار می گیرد. از سوی دیگر رونق تولید لباس در ایران موجب تامین در کشور و همچنین امکان صادرات به سراسر کشور را در پیش رو دارد. این موضوع موجب ارز آوری کشور می گردد.

رونق تولید لباس در ایران

تولیدات بسیاری در صنعت پوشاک از دیر باز وجود دارد. این تولیدات با توجه به نخ هایی با گرید های متفاوت قابل انجام است. یکی از مواردی که در صنعت همواره در ایران با استفاده از تولیدات ، مهیا می گردید. در خصوص لباس های پرسنلی ، ایمنی و امثال آن می باشد.

مجموعه های کوچک و بزرگ با استفاده از حرفه خود در حال فعالیت و موجب رونق تولید لباس در کشور عزیزمان می باشند. در خصوص لباس موارد بسیاری که لیست کردن آنان بسیار دشوار می باشد. به گونه ای که هر تولیدی قادر به ارائه تعدادی محدود با توجه به مشتریان خود می باشد.

مجموعه هایی که به صورت اختصاصی همچون گروه تولیدی بابایی در شلوار فلامنت و نوع بسیاری که در شرایط شخصی ، سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک نمونه از مدل های در حال تولید ما می باشد.

تاثیر لیر ترکیه در بازار لباس

یکی از تحولات سال 1400 که موجب نگرانی این صنعت گردیده ، در خصوص کاهش لیر ترکیه به دلیل تحولات رخ داده در کشور ترکیه می باشد. با کاهش مبلغ لیر موجب واردات به ایران به صورت قاچاق افزایش میابد. این موضوع موجب افزایش لباس از کشور مربوطه به ایران و در نتیجه کاهش فروش محصولات ایرانی را به دنبال دارد.

از سوی دیگر به دلیل کاهش لیر امکان خرید ارزان تر پارچه ، تولید کنندگان ایرانی قادر به فروش لباس با قیمت پایین تر را خواهند داشت. موضوعات ارائه گردیده تاثیر بسیار زیادی در نوع پیراهن سفارشی گذاشته است. ما همواره در تلاش برای ارائه ثبات قیمت بازار می باشیم.