چاپ لیزری آرم و لوگو لباس

دسته بندی : لباس

در راستای دوخت انواع لباس سفارشی امکان چاپ لوگو یا آرم با توجه به درخواست مشتری امکان پذیر می باشد. چاپ لیزری آرم و لوگو لباس با توجه به هر شرکت متفاوت می باشد. ما در این راستا از چاپ بروی انواع لباس از جمله جلیقه ، پیراهن و شلوار در دستور کار داریم.حتما بروی لباس های تبلیغاتی این موضوع را به وفور مشاهده کرده اید.

چاپ لیزری آرم و لوگو لباس

تا به حال به خبرنگاران یا نگهبانان را مشاهده نموده اید. افرادی که لباس هایی به تن دارند. وقتی به آنان نگاه کنید با توجه به نوشته های روی لباس از سمت آنان مطلع خواهید شد.

اطلاعات درج گردیده بعد از دوخت انجام خواهد شد. به صورت لیزری یا دوختی ، آرم ، سمت و هر موارد دیگری قابل چاپ می باشد. چاپ لوگو را به وفور در تمام لباس آتش نشانی سراسر کشور از جمله نمونه بارز و یکدست می باشد.

چاپ لباس با توجه به اقدامات انجام گردیده از سه روش امکان پذیر است.

  • لیزری
  • دوخت
  • رنگ

در تمام موارد از الگو استفاده می شود. این الگو با توجه به یکی از سه نوع بالا ، درست می شود که طول عمر متفاوتی دارد.

چاپ سفارشی لوگو روی لباس

بیشترین موارد چاپ انجام گردیده در موارد تبلیغاتی مربوط به جلیقه شش جیب می باشد. محصولی که استفاده بالا در تمام ادارات را به خود اختصاص میدهد.

اکثر کارخانه های تولیدی علاوه بر لباس کارکنان خود ، اقدام به تبلیغات از این روش می نمایند. اینگونه که لباس های متفرقه اعم از تیشرت و امثال آن را بهمراه تبلیغات خود به مشتریان عرضه می نمایند.

یک از روشهای تبلیغاتی که بازدهی خوبی را بهمراه داشته است. پوشش افراد با توجه به قرار گیری تبلیغات خود ، بروی لباس می باشد. این آرم یا لوگو شرکت قادر به چاپ موارد زیر می باشد.

  • روی سینه یا روی جیب
  • پشت
  • روی آستین

سه موقعیتی که بیشتری بازدهی را تا به حال نمایان نموده. و شما قادرید از تجربه ما در این زمینه استفاده نمایید.

قیمت چاپ روی لباس

با توجه به برخی از شرایط اعم از سایز و همچنین نوع چاپ از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد. مسلما هر چه این لوگو و نوشته ها بزرگتر باشد از مواد اولیه و زمان بیشتری برخوردار می شود.

از سوی دیگر موضوع انتخاب رنگ حائز اهمیت است. اینکه از رنگ های اصلی یا فرعی انتخاب شود.

شما قادرید با کارشناسان مجموعه پوشاک بابایی در ارتباط باشید و قیمت چاپ با لباس یا بدون آن دریافت نمایید.