لباس آتش نشانی

دسته بندی : لباس

تولیدی دوخت انواع لباس ، این امکان را برای تمامی ارگان بوجود خواهد آورد. لباس آتش نشانی قسمت اداری، توسط گروه تولیدی پوشاک بابایی تولید می گردد. این مجموعه قادر است از رنگ بندی سازمانی ارائه گردیده از سوی سازمان آتش نشانی بهمراه سردوشی ارائه نماید. بروی تمامی لباس های در حال استفاده در این سازمان از آرم دوختی یا چاپی برخوردار هستند.

لباس آتش نشانی

با توجه به فعالیت های مختلف در سازمان آتشنشانی از پوشش های متفاوت و مناسب موقعیت استفاده می گردد. افرادی که وظیفه عملیات را بر عهده دارند تا اشخاص اداری که از امنیت بالاتری برخوردار هستند.

ما قادر به دوخت و تامین لباس قسمت اداری می باشیم. از این رو به صورت اختصاصی در زمینه لباس آتشنشانی در کنار سایر محصولات خود ، سالیانیست که در حال فعالیت می باشیم.

لباس های آتشنشانی از سوی این سازمان در سالیان فوق تغییراتی داشته است. با توجه به درخواست سازمان های آتشنشانی امکان دوخت در تعداد درخواستی و طرح های مورد نیاز را قادر به انجام هستیم.

  • سردوشی
  • آرم

با توجه به سلیقه سازمانی وجود تعداد جیب ، نوع دوخت و پارچه قابل انجام خواهد بود. لباس آتش نشانی اداری از محصولات پرفروش مجموعه پوشاک بابایی می باشد.

محصول فوق با توجه به طبقه بندی لباس ها همانند لباس فرم شرکتی انجام می گردد.

00/12/24

پیراهن آتش نشانی

تا به این قسمت با موضوع اینکه لباس در این شغل مهم و ارزشمند بسیار متنوع است. پیراهن آتش نشانی یکی از بخش های لباس در زمینه فعالیت آتش نشانی به شمار میرود که در شرایط مختلفی از آن یاد می گردد. در قسمت اداری که بخش های متعددی از پرسنل در حال فعالیت می باشند.

ایمنی بابایی در راستای تولیدات خود اقدام به تولید پیراهن آتش نشانی اداری در طرح و رنگ مختلف فعالیت دارد. در چند رنگ گسترده لباس های قسمت اداری به چشم می خورد که رنگ سفید در بین آنان گسترده تر است.

امکان درج برخی از لوگو ها در کنار دوخت پیراهن وجود دارد.

  • دوخت سفارشی پیراهن آتش نشانی قسمت اداری
  • لوگو آتش نشانی
  • دوخت یا چسب سر دوشی با توجه به سفارش
  • انجام بسیاری از فرایند با توجه به سفارش مشتری امکان پذیر می باشد.

در بسیاری از مجموعه های آتش نشانی بروی لباس پرسنل خود از چاپ کد مرکز خود برخوردار می شوند. وجود نظم و یکپارچگی موجب افزایش کیفیت در نتیجه پاسخگویی و رضایت مندی ارباب رجوع را به دنبال دارد.

قیمت دوخت پیراهن اتش نشانی

با توجه به شرایط بسیاری که در یک پیراهن قابل مشاهده است. قیمت تنوع بسیاری را به دنبال دارد. ما همواره در تعداد کم و زیاد اقدام به دریافت سفارش می نماییم.

قیمت دوخت پیراهن اتش نشانی با توجه به نوع پارچه ، دوخت ، دارای لوگو ، تک یا دوجیب از تنوع بسیاری برخوردار است که کارشناسان فروش ما آماده ارائه مشاوره و قیمت به شما می باشند.

علاوه بر تحویل پیراهن فوق در راستای پوشش پا قادرید از کفش ایمنی یحیی در قسمت های مختلف اداری استفاده نمایید.